Pysslat - Bokmärke

Som sagt. Igår tog jag fram en av älsklingsböckerna - Twilight och hade tänkt börja läsa den då jag såg det uberfula "bokmärket" jag hade, man kan inte ens kalla det för bokmärke utan snarare ett reklamblad jag tog på planet på väg till Schweiz i somras. Det var i alla fall då tanken slog mig att göra ett eget bokmärke. Tänkt och gjort och ja, nog är det hundra gånger snyggare än mitt förra. Vad tycker ni?

Det var hur enkelt som helst, klippte ihop bilderna och så i paint, skrev ut dem, klippte till, klippte ut en lika stor bit av ett tjockare papper, limmade på det båda bitarna på det tjockare papperet, klistrade fast lite glitter, klippte till två bitar självhäftande genomskinlig plast och satte fast dem, gjorde ett hål, trädde dit snöret och satt fast pärlor. Tror det var allt :P



Kommentarer

Älskar det första citatet! :)

svar: haha nej jag minns inte heller :P det är så det kan bli.. :)

supersnyggt :)

» Emhi

haha snyggt jobbat ^^

Ja, det kan inte finnas många Karla :) Hennes blogg heter Karla's Closet.

Bilden på Rob är ju skitsöt!

Hoppas du har en bra dag du med!

Vilka fina bokmärken :)

Och ja jag har hunnit med ganska många hårfärger ;) Kom på att jag har haft en lila effekt i håret också! Kul att leka med färger i håret om det blir bra!

wow vad snyggt :D rosa dessutom (a)

love it love it love it! har också pysslat ihop några bokmärken men det här var ju lite mer avanserat än dom jag gjort haha :P

du är så duktigt =)<3

Jättefint! Nu fick jag pysslar lust :)


Kom ihåg






Trackback