Outfit 2 mars, tisdag.

Snacka om att dom här skorna inte var gjorde för att gå på kullersten med ;)

Idag har jag på mig skor Nelly, vitt fodral Gina T, oversize t-shirt Second hand, gammalt halsband, jacka köpt i London och ring från KappAhl.

UPDATE: Hihi har fått nån fråga om det är så varmt som det ser ut och nono, det var ju bara nån plusgrad ute men jag brukar ju fota mina outfits utan jacka (inte alltid men ofta) och jag hade flera lager strumpbyxor så det var ändå inte så himla farligt :)



Kommentarer

Jo, jag gjorde min andra tatuering där. de är helt klart bäst.



åh, längtar tills mina kommer med! beställde dem i lördags så de borde nog komma imorgon!

Underbart härliga bilder!!!! Vad vårigt det ser ut. Men kanske kallare, än det ser ut?

LOVE the shoes! Jag har inte fått hem mina ännu..



svar: Nä men det måste jag ju ta som en komlimang, hoppas jag.. hehe.. ;) Jag är inne på mitt 37år. Hur gammal är du?

/Kram

fan alltså, de skorna är to die for! önskar jag kunde köpa dem men jag är så fattig student just nu >< hoppas de är kvar nästa månad.. de är så fina. och du är fin! pluggar du i lund?

Dom var riktigt snygga de skorna må jag säga! Hoppas verkligen att du kan använda de ibland även fast du har problem med ryggen o så :)

Sommarklädd mitt i vintern? :p

Finfina bilder och nu växer mina vårkänslor ännu mer :P

Antonia: Tack så mycket och vad bra, för mina vårkänslor växer också som bara den just nu! :)

gud vad jag känner igen det där problemet med kullerstenar! Rom har fan knappt asfalt känns det som ibland!


Kom ihåg






Trackback