Fuskbyggarna


Hej hopp!
Alltså jag är så godissugen så jag tror jag ska dööö. Mamma har erbjudit sig att köra mig till affären men njae.. Alltså jag vill ju ha godis, mer än något annat just nu men det är ju så onyttigt och jag försöker hålla godisätandet till helgen (vilket funkar riktigt bra för mig faktiskt) så jag får väl ta mig ett glas mjölk eller något istället, haha!

Men det hade ju suttit riktigt fint med en godispåse nu då jag ska se fuskbyggarna klockan 21, smaskigt godis, saltlakrits, godiskörsbär, daim, center... Näe nu måste jag in på andra tankar *mjölk, mums* hmm hmm hmm...

Aja ha en fortsatt bra kväll, jag ska försöka ha det utan min saknade godispåse, haha!
KRAM



Kommentarer

sv:

1. Klart att du ska få veta innan alla andra ;) Du berättar ju nästan alltid saker för mig före dina läsare, om jag frågar. Du gissade rätt! Jag har fått praktik och det känns helt UNDERBART =D Ska börja efter påsk.

2. Haha duktigt =D

3. Jo det var ganska fruktansvärt haha, men nu är det som sagt över så det känns bra.

4. Tack sötnos. Slängde bara på mig det mest bekväma jag kunde hitta i garderoben så det var faktiskt inte ens så genomtänkt. Tur att någon mer än jag tyckte det blev snyggt då i alla fall xD

5. Ja det låter ju ganska likt det jag hade inatt. Förutom att jag spydde kanske 10/15 gånger då hehe.

6. Åh jag saknar dig med. MASSOR<3



Sen tänkte jag på det där med operationen, var det en steloperation du skulle göra? Vad innebär det.. Alltså kommer du aldrig mer kunna böja ryggen ordentligt igen eller är det bara en tid efter operationen det är så? Du kan ju svara i ett inlägg om du vill för det är ju säkert fler som undrar :P



KRAM<3

ps. hoppas du överlevde kvällen utan godis ;P haha<3


Kom ihåg






Trackback