God morgon!


Jag blir så glad när jag vaknar upp och det är fint väder, det känns nästan som att man inte kan vakna på dåligt humör då. Inte då jag.

Vet att jag drömde massa konstiga drömmar i natt men nu minns jag självklart inte någon utav dem, hmm. Brukar ni drömma mycket? För mig går det i perioder, ibland drömmar jag mest hela tiden men sen kan det gå några nätter då jag inte alls minns om jag drömt något eller inte (man har ju säkert drömt något, bara det att man glömt bort det?!).

Nu ska jag ner och fika lite, kanske att man sätter sig ute i solen och njuter av frukosten.
Vi hörs.
Puss!



Kommentarer

Viken fin bild! :D



jag drömmer typ jämt en massa skumma saker,, förut drömmde jag aldrig med nu är det varje natt! :P

» Jenny

åh det är samma medd mej! jag har hör att man minns drömmen bäst om man vaknar lite tidagare än vad man brukar! man kan alltså sätta väckar-klockan så att man vaknar kanske en kvart tidigare... eller mer eller mindre... :)

» sassa

man minns drömmen om man vaknar i den! :)

Jenny- Jo jag kan tänka mig att det stämmer.. :D

Sassa: Jo det låter ju vettigt.. Men tycker ändå att man glömmer dem direkt sen, nästan :P


Kom ihåg






Trackback