More to come..

Idag har jag fått hem ytterligare ca 300 bilder som jag beställt för framkallning. Jag kan nästan inte slita mig från dom, bläddrar igenom dem om och om igen så ett tips, FRAMKALLA DINA FAVORITBILDER, det är så värt det!! :D Jag betalade 263kr för hela köret, ca 500 bilder, 12 förstoringar åsså frakt. Jag delade upp min order i tre delar för att få den så billig som möjligt och kunna utnyttja erbjudanden så ca 400 bilder kommer från fuji och 100 från photobox (som jag hoppas kommer imorgon).

Då jag ändå var igång gjorde jag små förstoringar av 12 bilder, de är 15x22 cm och gick på ganska exakt 4 kr styck.

Var ju även tvungen att framkalla några Twilight relaterade bilder :]

Så än en gång. Ta dig tid att framkalla dina bilder för i alla fall jag tycker det är mycket roligare att kika på riktiga foton istället för digitala på datorn!



Kommentarer

Skitsnygga bilder :D Ska försöka fixa ihop mina favoritbilder också :D är så kul att ha.

Nu har jag också beställt bilder från fuji, lite mindre en fem hundra bilder valde jag ut :)väldigt bra , rekomenderas starkt :D


Kom ihåg






Trackback