Ännu en Award.


Såg precis att jag fått ännu en Award, kul och tack till Adara! =)

Med denna award följer det även med en del regler:
- lägga in den på sin blogg
- Länka till den du fått den av
- Berätta sju saker om dig själv
- Välj sju bloggare att skicka den till
- Länka till dessa bloggare
- Lägg en komentar i deras blogg att du gett dem denna award

7 sanningar om mig:
- Jag tycker INTE om pepparkakor och pepparkaksdeg!
- Jag svär inte alls ofta, några få gånger i veckan om ens det ibland.
- Jag ska troligen operera ryggen, diskbråcket (ska träffa kirurgen snart förhoppningsvis och prata om det).
- Jag är bollrädd! Under hela skolgången har jag aldrig varit med då det t.ex har varit fotboll, handboll och basket, jag har alltid fått göra annat då. Jag blir så fuktansvärt nervös och sen tar det bara stopp, jag vill vara med men det går bara inte.
- Då jag var yngre kunde jag inte äta chips på kvällen för då spydde jag alltid på natten (känslig mage typ).
- Jag har med mig min kamera överallt, än om vi bara ska på affären, jag menar helt plötsligt kanske något historiskt händer och då vill man ju ha bildbevis på det :P
- Jag tycker inte om kaffe och om jag nångång ska dricka det har jag i hälften mjölk.


Jag nominerar:
Jag tycker alla ni som läser min blogg och kommenterar så fint förtjänar en blogaward så jag fuskar lite med reglerna nu så känner du att du vill ha en bloggaward ja men varsågod då! Kommentera mig då du gjort den så jag får läsa bara :)



Kommentarer

Åh jag skulle också vilja ha med mig kameran överallt! :) Har faktiskt funderat på att införskaffa mig en digitalkamera som man kan ha i väskan. :)


Kom ihåg






Trackback