32 jävla minusgrader?!!

Lite ändringar hare blitt så nu åker vi inte hemåt förrän imorgon. Men det var inte det jag skulle säga utan har ju sovit hos pappa nu i två nätter och han bor i värsta kallhålan tydligen för dessa två nätter har det varit över 30 minus, är det ens mänskligt?! Usch, jag är INTE gjord för att vistas ute i sån kyla, frös ju bara ihjäl då jag skulle ut från bilen och in till huset! Nu är det dock varmare ute "bara" 17 minus, yeey, eller inte. Och ja, jag hatar, avskyr, och drömmer nästan mardrömmar om vintern.

Tack för mig.



Kommentarer

hade minus 24 när jag var utanför eskilstuna...

» Linn

Vi hade 40,8 minus igår.

Tyck int häller om vintern... Men jag bo typ i versta vinterlande.

haaha där ja bor i skåne är de typ -5 eller nått :) och de tycker ja är mycket kallt x)

30 minus? :O jisses! jag fryser ihjäl här i 10 minus :P usch, hatar vintern!


Kom ihåg






Trackback