Höga jeansshorts

Shortsen här till vänster budade jag hem från tradera för några dagar sedan, 45 kr inkl. frakt gav jag för dem. Bilden till höger tror jag är från lookbook.nu och jag tycker hennes shorts var himla söta. Dom är ju väldigt lika mina, bara färgen som är olik. Ett tag funderade jag på att köpa hem ett fint spetsband att sy på som på de ljusa shortsen men sen kom jag på en ännu bättre idé! Jag ska köpa hem spetsband men även kardborreband som jag ska sy fast på spetsbandet och shortsen vilket gör att spetskanten kommer vara avtagbar. Smart va? Då får jag ju två shorts i ett beroende på hur jag vill matcha dem :)



Lovar att visa er när jag fått hem shortsen och sedan fixat spetsen!
Kramar



Kommentarer
» anna

det låter kreativt :)

» Bunny

Det var en himla kul idé måste jag säga! :D


Kom ihåg






Trackback