Some new stuff - BILDBOMB!!

Hejsan! Här kommer typ världens största bildbomb, men förhoppningsvis blir ni inte skadad av den! På de första bilderna ser ni min nya långa kofta jag köpte i lördags på loppisen för 10 kr!! Skjortan har jag ju visat en gång redan men den är ju rätt så ny den med, 10 kr (eller var det 20 kr?) från Röda korset.

Sen blev jag sugen på ett kors-halsband men eftersom jag inte hade något fick jag helt enkelt göra ett! Jag plockade fram lite pysselgrejer och gjorde halsbandet jag har på mig på bilderna nedan, blev himla nöjd!!!

Skor - Monki
Shorts - Avklippta Second hand jeans
Skärp - Second hand
Skjorta - Second hand
Väska - Second hand
Kofta - Second hand
Hatt - Köpt i Schweiz
Ringar - Stånd på stan, Lindex och Bo Ohslson
Halsband - Gjort själv



Kommentarer
» Linda

Sv: Jag vet, det är asskönt.. haha.



Har du någon bild på någon som har dem på sig? Man brukar ju faktiskt ändra åsikt då! När man ser någon tillämpa skorna på en outfit liksooooom!



Men ja!! Nu kan du förklara för mig! Gå in på kategorin "tankar och åsikter" och läs inlägget om kors och mode..

Men ilket kap för 10 spänn, loppis är bäst. och dunderfint korshalsband.

Hej! Nu har jag dragit 5 personer som går vidare i min tävling där man kan vinna priset ett presentkort+en ring+bloggintervju. Grattis, du är en av dom 5 som lottades vidare! :)

Nu återstår det för mig att välja en vinnare! Skriv gärna en liten text om dig/din blogg eller motivering till varför jag ska välja dig, så utser jag vinnaren på onsdag! :) Lycka till! Kram

» r.h

snyggt

» Anna

stendiggar halsbandet och skjortan !

» Ejvi

I need you shoes!!! Great ouftif, I love it!

And I love your whole blog :)



http://ejvifreedom.blogspot.com/

» Linda

Sv: Jag förstår hur du tänker!



Men för en del förknippas ju kristendomen med något dåligt, för mig till exempel. Jag ser den religionen som ett försök att utöva makt över människorna och ett sätt att fly undan verkligheten. Precis som nazismen....... som även den är en tro. Just nu har ju kristendomen väldigt lite inflytande över vår vardag, men bibeln har ju grundat vårt samhälle.



Kors = kristendom. Det är bara så ju! Haha. Men att säga att ett kors även hör till döden är som att säga att nazistmärket också är ett uttryck för gemenskap och gott ledarskap och att man då borde kunna bära märket utan att vara nazist! Typ "Vadå, jag är ju för gemenskapen man finner inom nazismen??"



Och kors hör ju till döden och gravar just därför att personen som dog var kristen. Tada! ;)



Tack för att du förklarade det från din synvinkel, det du skrev var faktiskt det jag också antog! =) Men ingen har liksom gett mig ett riktigt svar..



(Ursäkta om jag upprör dig med mina argument... jag funderar på att bli åklagare. Var det bra?? Vann jag?? Hahaha)



okej. det var iaf. jättefin :)

» jenny

SNYGGT!

Jodå kunde varit bättre, har ju som problem ve axeln min som har hoppat ur led 6 gånger på 4 veckor under tiden som jag arbetade i Hemavan, så nu på torsdag ska jag till läkaren så vi får se om ge blir någon operation eller inte :)

Haft en trevlig helg? :)

snyggt!

älskar skjortan!

riktigt snyggt! gillar din stil :D


Kom ihåg






Trackback