Morsning!


Hej!
Usch vad hemskt länge jag sov idag! La mig igår vid 22 och somnade kort därefter, sen vaknade jag i morse när väckarklockan ringde kl 9 men kände mig död så jag ställde om den till 10 då jag fortfarande kände mig död.. Tillslut skippade jag väckarklockan och vaknade då istället vid 11.30. Usch, sånt hatar jag. Nu är klockan redan 13 och jag har knappt hunnit göra nånting. Blä. Visst låter jag glad och positiv idag, hehe :P

Nä annars har jag inte så mycket att dela med mig utav. Eller jo! Jag läser en bok just nu som heter "Varför måste Kersti dö", den är vädligt bra! Den är skriven av Kerstis mamma och utgår från hennes egna upplevelser och från Kerstis dagböcker. Kersti var endast 15 år när hon tog sitt liv med en överdos narkotika, och under ett år förändrades hon från att vara en vanlig tonåring till att börja med hasch, amfetamin, prostitution och heroin, tillslut självmord.

Den är som ni nog förstår ganska tragisk men väldigt intressant.
Ha det fint, kram Jennilie!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback