Läsarstilen #2

Idag inspireras vi av 19-åriga Veronica som driver bloggen http://vivienne.blogg.se.

Transparent blus från Weekday
Toppen är en omgjord kjol från Hm
http://publishme.se/5430/entries/article/new/Byxor från Jc
Halsband Vintage (mormors handgjorda)

Vid frågan om hon inspireras av någon/något speciell/t svarade hon så här:

"Jag inspireras inte av någon speciell person faktiskt. Jag älskar mode och hämtar mycket inspiration därifrån. För att göra min stil mer personlig hämtar jag också inspiration från modeveckor/designers, bloggare, vintage och secondhand. Min stil är svår att sätta i ett fack, eftersom jag både klär mig rockigt (svart, transparent, skinn), bohemiskt (indianstil med hårband, trä, naturfärger) och propert (kavajer, gubbyxor). Dock finns det några saker som verkligen känns jag, och det är färgglada nagellack, ringar, sidfläta och kilklackar!"


Först och främst vill jag uppmana er till att kika in på hennes blogg som jag personligen tycker är väldigt bra och intressant, och med det sagt går vi vidare till hennes outfit. Blusen är ju riktigt snygg och kanske ett av de hetaste plaggen just nu?! Jag gillar den enkla men personliga enheten. Linnet som är en omgjord kjol är ju himla läcker och jag tycker det är den som lyfter hela outfiten, och självklart snygga Veronica! Inte konstigt att hon är modell.

Hon har dessutom en tävling i sin blogg nu som ni hittar här.

Vill du också synas på min blogg med din outfit? Klicka här för att läsa hur du gör.



Kommentarer

Sv: Åh vad glad jag blev när jag vaknade, du gjorde min dag! Fint du skrivit om mig! Tusen tack! :):) Kram!


Kom ihåg






Trackback