Outfit

Då mamma rätt nyss tog dessa bilder på mig sa jag att jag kanske borde satsa på en skådespelarkarriär. Det är nämligen så att jag har fruktansvärt ont i ryggen idag, vill bara gråta + att jag då äter mina starka värktabletter som jag blir väldigt trött av och lite småyr ibland, men jag tycker inte det syntes så mycket på bilderna, i alla fall inte där jag skrattar, eller vad säger ni?!

Glöm inte bort att lägga till vår nystartade blogg JenCa Style på bloglovin för att inte missa något.




Kommentarer

vilken snygg skjorta !! med luva o allt :D



sv: hehe ja det blev 100 stycken närmare bestämt ;p tog ett tag.... haha :D



det tror jag nog att jag kommer göra :)

Fin skjorta!

» BabyH

Åh stackarn, men vilket po po po pokerface po po pokerface! ;) :/ puss!

BabyH- Hehe ja eller hur, tycker jag lyckades rätt bra faktiskt :P

» Maja

Är helt kär i mössan!

» A

riktigt fin outfit! =)

När tycker du ska börja packa för en flytt?

Ha en bra kväll.

Vad tycker DU om killar som bloggar? Skulle vara tacksam om du kommenterade ditt svar på min blogg, vill gärna veta det då jag är en kille som bloggar om det jag pluggar till, d.v.s sjuksköterska :).



Tack ifall du svara! ;)

» nath

Nice outfit :)

Snyggt! älskar alla färgerna! de blir man glad av!


Kom ihåg






Trackback