Dagens 14.10.2009





Skor köpta i Schweiz, kjol Gina tricot, skärp, skinnjacka, skinnvantar och halsduk Second hand, armband köpta i Florens, örhängen Milla of Sweden, linne Bik bok och bh Lindex.

Idag invigde jag min skinnjacka som jag köpte på en loppis nu i somras för 80 kronor, den är äkta och den är väldigt varm och bekväm. Dock vill jag bara använda den då det är kyligare och blåsigare ute som nu eftersom den ser så gigantiskt stor ut då jag ska ha den öppen så jag måste ha den stängd :)

Nu ska jag spela kort med broder, slänger kanske in ett inlägg senare.
PUSS!



Kommentarer

Vilken fin blogg :) vad använder du för designprogram? Titta gärna in på min blogg om du är intresserad av photoshop & sånt :D



/D

» Molly

jag förstår verkligen inte hur du kan hitta så snygga saker på loppisar! Det är galet. Måste vara en talang or something, haha.

tjusigt!


Kom ihåg






Trackback