Robert + Kristen = Sant???


Sitter just nu och äter frukost i min mysiga och väldigt välanvända morgonrock. Sitter samtidigt med datorn framför mig ock kikar igenom de nya inläggen på bloglovin då jag såg dessa bilder på Kris och Rob. Jag har verkligen inte trott minsta lilla på att Kris och Rob skulle vara ett par i verkligheten också, envisa rykten är det enda jag trott det var men sen ser man de där bilderna och då börjar även jag fundera litegrann.. Kanske är dom ändå ett par? Eller är det bara vänskap? jag menar även vänner kan hålla hand.. Vad tror ni? Jag vet inte längre vad jag ska tro men du tippar det mer åt att dom kanske är ett par.. Men bilderna är ju söta i alla fall.



Kommentarer

Hm.. panik Vill inte att de ska vara tillsammans. Men jag vet inte om bilderna betyder så mycket. Händer att jag går sådär med killkompisar. De håller ju faktiskt inte bokstavligt varandra i handen. :p

» Molly

alltså. jag har från dag ett velat att dom ska vara ett par, jag vet inte varför, det skulle bara vara så ootroligt gulligt.. Men jag vet verkligen inte vad jag ska tro. Om dom bara är riktigt riktigt nära vänner eller om det är något mer.. men som sagt, bilderna var ju gulliga ;)



svar: alltså, den är ootroligt udda, ahha, och jag var så rädd, men ändå. Jag är bara någon som står och tittar på, ingen verkar se mig. Och jag står i ett tomt rum, i mitten är det en sjukhusbrits med en massa läkare runt. Två barn som springer runt och leker och en städerska som går runt och soppar. Helt plötsligt öppnas en lucka i taket ovanför britsen och ett stycke med rått kött landar på personen på britsen. Mitt i allt plingar det på dörren. Städerskan blir rädd och gömmer sig i städskrubben och barnen går ooch öppnar dörren och där står en austronaut. Alltså en person med hela "kostymen" sen är det slut. Och jag var så rädd, haha.



jaaa, riktigt nära, och för dig är det bara 6 dagar :|

» Anna

Visst kanske det är sant. Men ändå, det är ganska konstigt att dom håller hand när dom vet att rykterna bara strömmar om dom.

» bella

min dag har varit ohändelserik, verkligen!

the worst day ever!

och din då ? :)


Kom ihåg






Trackback