Snart går flyttlasset

2006.

2006

2006. Bilresan hem.

2007

2007. Kolla vad kort hår jag hade!

2008. Bästa sommaren i mitt liv.

2008

2008

2008. Vår (stora) bil gick sönder då vi var där så den skulle tydligen inte palla att köra oss hem till umeå så vi fick införskaffa en ny (hm) bil som var mycket mindre, ja ni ser ju hur fullpackad den var!! ;P

2008. Jag kommer sakna bilresorna dit då man är så glad och förväntansfull och hem då man är lycklig och glad!

Jag har nog inte riktigt förstått än att vi flyttar snart.. I slutet av juni beger vi oss 130 mil söderut (simrishamn) för att bosätta oss där, det är nästan galet om man tänker efter. Vi lämnar verkligen allt och alla, jag känner mig stolt över min familj att vi verkligen tar tag i det och flyttar nu, på riktigt, inte bara semestrar där på sommaren. Galet var ordet.

Jag tror, eller jag nästan vet att vi kommer trivas där, ser inte en anledning till varför vi inte skulle göra det.
Idag blir det en ny fråga: Är det någon av er som bor i Skåne, gärna omkring Simrishamn, Ystad och det som ligger däromkring?! Lämna i så fall en kommentar :)

Idag är det soligt så nu ska jag bege mig ut på taket för att sola lite.
Hörs senare.
tjao



Kommentarer
» carro

svar:du vet ju inte ens vad det gäller ;)

» carro

svar:aha, nej det är bara om du ville trycka på mina annonser (A)

Härligt med maraton. Jag ska små plugga lite och sen så blir det nog att dra lite film här också!:)



måste bara säga att du har en underbar blogg!

härliga bilder! =)

Jag bor typ en timme där ifrån, i Trelleborg :)

» Trine

Bor i tomelilla, precis utanför Ystad :) Vi behöver fler twilightfans här nere:)

jag bor i Ystad :) och har sommarhus vid Borrby strand (15 min. från Simrishamn). Simrishamn är verkligen jätte muysigt! :D

» Emily

är bosatt i ystad. du kommer nog gilla österlen. havet hundra meter bort!


Kom ihåg






Trackback