Lips red like blood.


Jag har faktiskt inte förstått än att jag åker till Italien om tre dagar, tre dagar!! Men något jag ännu mindre har förstått är att jag ska vara med på inspelning av New Moon, det är bara galet, nästan så jag börjar tro att det här är en oändligt lång dröm bara, fast en riktigt verklig en i så fall. Galet är det enda jag får fram just nu.

Jag har i alla fall börjat kolla vad jag ska ha med mig för kläder och vilka kläder jag ska ha på inspelning, vet dock inte om jag får avslöja det för er och jag vill inte riskera något så det skippar jag att dela med mig av.

Sen har jag även kollat upp vad man kan göra i Florens på kvällarna och har hittat en nattklubb som verkar riktigt bra faktiskt, det står att det är Florens största nattklubb och den ligger bara nått kvarter från hotellet vi ska bo på så det lät ju riktigt bra.

Ciao



Kommentarer
» J

Åh du måste lova att dansa åt mig om det blir dans! Ha riktigt roligt och ta massa kort!!! Hoppas du får träffa the cast ;D

» Ida

men shit alltså!! hade du gjort mönstret själv också? har du gått några sykurser förresten? :)

» feri

jag är sååå grymt avundsjuk på dig att det inte går att beskriva!!

men jag hoppas verkligen att du får det jättekul där =D

Vad händer om du berättar din upplevelse i bloggen?

(Är det fortfarande OK att fråga om dom kommer till Sverige och lägga ut infon här?)

» Ida

vad häftigt att du gjort mönstret själv.

vilken skola går du på? :)

Men shit vad kul att du ska vara med i New Moon!! Hur fick du det jobbet?

» Ida

okej. :) vad tycker du om umeå då? jag kommer troligen flytta till sommaren ... umeå är en fin stad men jag är ganska leds på den. :P

Vad var det för tävling egentligen?? :)


Kom ihåg






Trackback