En fråga..

Vad har ni för framtidsdrömmar?! :)

Själv vill jag först bara gå ut gymnasiet och flytta till skåne med familjen. Som sagt kommer Hanna ner till hösten och då hoppas jag verkligen att vi får oss något jobb och att vi kan flytta till Malmö. Där vill jag bo i något/några år sen vill jag antingen till USA som au pair eller till Afrika eller Thailnad som volontär, eller ja,. varför inte båda?! :) Efter skulle jag vilja flytta till London och börja jobba på en tidning eller något liknade som stylist (klädstylist) inför fotningar osv. Efter det ser vi vad som händer.

Så ser min framtidsdrömmar ut för tillfället :)
Tell me yours!



Kommentarer

Sv: Åh vad trevligt! Själv bor jag tjugo minuter utanför Malmö, 'Skurup' om du hört talas om det :D



_



Mina framtidsdrömmar är att gå ut gymnasiet och sedan åka till London ett år som utbytesstuden! =D

Låter bra dina framtidsplaner :D



Jag planer lätt London nu :D om jag får fixa ihop pengar bara :) Sen vill jag också åka som au pair eller jobba utomlands :)

Sen blir de tågluffning med några vänner eventuellt nästa år :D

ah då förstår man!:) du är grymt duktig

Jag går bara 1an i gymnasiet så jag har ju 2 år kvar. Sen jag funderar också på Au Pair, isåfall i Australien. Innan dess ska jag troligen göra lumpen, tänkte mönstra och se vilken utbildning jag blir antagen till!

Oj, jag menade gå ut högstadiet och sedan åka till London i ett år! (då jag fyller 16 alltså!)

Har snart gått ut sjuan nu =)


Kom ihåg






Trackback