Schweiz, sista dagen..

Först tog jag mig en sväng pà IKEA...

Och sen en sista gàng pà Shoppi.

Där inhandlade jag skorna jag kollade pà förra veckan.

Jag ska bara byta snören, gillade inte alld dom som satt där, dà dom är bytta blir dom perfect!!

Ja ungefär sà har jag spenderat min sista dag här... Var lite barnvakt àt Levin pà morgonen, sen Ikea, Shoppi, lekt med smàttingarna, ätit "Fondue" och varit och sagt hej dà till Astrid :) Vilket underbart sportlov jag haft här!

Imorgon ska vi àka iväg vid 05.35 till flygplatsen sà nu ska jag bums isäng.
Puss och god natt pà er :)

Ps. Flyger ju till Sthlm imorgon och kommer spendera hela dagen där, tar sedan bussen därifràn hem (kommer ta typ 10 h) sà det blir inget bloggande imorgon.. Nu kallar sängen!



Kommentarer
» lisa

Låter jättesnyggt! :D

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

Provade att ringa dig men inget svar.

Längtar efter dig!!!!!!!!!!!!

Snart ses vi!!!!

Kramar

Provade att ringa dig men inget svar.

Längtar efter dig!!!!!!!!!!!!

Snart ses vi!!!!

Kramar

Godmorgon! :)

Sovit gott? Allt bra med dig?

Coola skor! Kramar på dig! :D

hihi, tänkte säga desamma:) men jag frågar istället om du har sovit gott?:) hiih

gud va jag gillar din header:)

lovely!

åååh va drygt! jag åkte tåg från halv tolv till halv åtta.. de är inte kul asså:p hihi. men skönt att komma hem:D jodå, min dag va bra igår:) var ledig från skolan så:) hihi.

desamma! kram:)<3


Kom ihåg






Trackback