Bakis på sötsaker?!


Underbara du!


Detta dygn med min vän Josephine har varit helt underbart!! Hon kom igår vid 13 tiden. Då gjorde vi inte så himla mycket, lite senare följde vi med mamma in till stan och handlade massa gottesaker och hyrde en film (barnhemmet). Jag köpte även en underbar klänning som jag visar här på bloggen sen.

Väl hemma igen slappade vi lite, satt vid datorn, hjälpte till med middagen och planerade inför "The big secret thing", nu är allt nästan färdigplanerat ;). Efter middagen åkte alla iväg så då var vi kvar här hemma, ensamma vilket var rätt så skönt. Då blev det en heeel del prat, det är alltid skönt att få prata ut ibland. Sen såg vi på filmen vi hyrt, jag vet inte vad jag ska tycka om den.. Okej, den var inte dålig men jag rekommenderar den inte heller.

Under hela kvällen åt vi gottesaker som godis, chips, apelsiner, vindruvor, glass, dricka och så. Mumma. Idag känner jag mig dock väldigt slö, kan man bli bakis på gottesaker kanske? :P Jag tror nästan det!

Idag har vi alltså bara tagit det lungt, sett film och slappat. Vi var dock väldigt duktiga för då vi vaknade i morse satte vi oss direkt och skrev nästan fem sidor på en labbrapport som ska in på fredag. Bra jobbat skulle jag säga om det!

Nu ska jag upp och fortsätta vara bakis på alla gottesaker.
Pusssss



Kommentarer

du e underbar gumms!:)

jag är sugen på det där godiset nu!;)

hejhopp


Kom ihåg






Trackback