Second hand är bäst!

Jag har alltid gillat second hand shopping men sen i somras har intresset bara växt och växt och nu handlar jag det mesta second hand. Samlade ihop en del outfits från arkivet och alla gröna S är grejer som är handlat second hand. Priserna jag skriver är bara ungefärliga då vissa är gamlare och jag inte kan hålla reda på alla summor i huvudet.

Bild 1: Skor 50 kr, sammetsfodral 40 kr, fejkpäls 65 kr, halsband 30 kr.
Bild 2: Skor 110 ke, tunika 75 kr, sjal 55 kr.

Bild 1: Skor ärvda, jeansshortsen är brorsans avklippta jeans, lädervantar 20 kr, väska 10 kr, fejkpäls 65 kr.
Bild 2: Skor ärvda, halsband 30 kr.

Bild 1: Skor ärvda, stor t-shirt 50 kr, lädervantar 20 kr, halsband ärvt.
Bild 2: Skor ärvda, väska 20 kr, kavaj 15 kr, lädervantar 20 kr.

Bild 1: Lädervantar 20 kr, fejkpäls 65 kr, glitterklänning 10 kr.
Bild 2: Skor ärvda, sammetsfodral 40 kr, kavaj 15 kr.

Bild 1: Skor ärvda, jeansshortsen är brorsans avklippta jeans, fejkpäls 65 kr, nitskärp ärvt.
Bild 2: Skor ärvda, kjol 65 kr, väska 10 kr, nitarmband 10 kr styck.

Bild 1: Skor ärvda, tunika 20 kr.
Bild 2: Skor ärvda, klänning 40 kr, lädervantar 20 kr.
Bild 3: Skor ärvda, klänning ärvd, kavaj 15 kr.

Bild 1: Skor ärvda, sammetsfodral 40 kr, kavaj 30 kr.
Bild 2: Skor ärvda, klänning 30 kr, kavaj 15 kr.

Bild 1: Klänning ärvd, nitskärp 10 kr, väska 10 kr.
Bild 2: Väska 20 kr, kavaj 10 kr.

Jag säger bara det, second hand är bäst, jag älskar det!! :D
Handlar ni mycket second hand??



Kommentarer

Jag måste bara säga att jag diggar dina kläder sjukt snygga ^^

» Ida

åh coolt! :D måste sätta mig ned och se den någon dag då. ;)



ja jag älskar second hand.. men shit vad snygga kläder du hittat där! ;)

» DELLA

det var inte lite :D!

Jag har tyvärr aldrig gillat secondhand, har aldrig haft turen att hitta något snyggt :(

Vilken slags second han är du inne på? En lokal butik eller the big one, second hand? Är ofta inne men hittar aldrig något snyggt, ofta stora storblommiga tältklänningar. Aldrig sådant du fyndar.

med the big one menar jag alltså typ myrorna

» Nadja

Måste börja kolla igenom secondhand kläderna någon gång ^^

» Nadja

jättefina köp!

» moa

gud vad snyggt du klär dig!

var hittar du kavajerna?

jättefina grejer! jag älskar second hand, handlar nog 70% på så vis!

Jag älskar verkligen också second hand, brukar hitta halvtaskiga grejer som man syr om lite och de blir ENORM skillnad^^

Jag måste handla oftare på second hand ser jag.. sjukt snygg stil Jen :3

» Ellen

Oj! Du är verkligen duktig på att handla secon hand!<3 Nu har du inspirerat mig till att också börja med det!^^


Kom ihåg






Trackback