Lussefika och tryfflar i mängder.

Kom nyss hem från lussefika hos några bekanta vilket var mysigt och självklart gött ;)

Det togs 1 bild på mig och det var denna fagra bild, dock vet vi ju alla vid det här laget att jag kan bju på mig själv så struntsamma om det är en ofager bild :P

Sen har mamma bakat massa gottigheter idag.
Apelsintryffel.

Laktristryffel.

Romtryffel.

Mint/polkatryffel.

Knäck och apelsinkola.

Själv är man dock rätt less på tryffelbak sen vi förra året hade UF-företaget Irresistible (jag + 5 andra tjejer) där vi bakade och sålde tryfflar, ja det blev alltså till att baka ett X-antal par tryfflar då.

Puss på er :)



Kommentarer

ååååh va det ser gott ut<333

Ååh vad gott det ser ut med polkatryfflar! Gillar vanligtvis inte tryfflar men är störtkär i allt som har med mint att göra! Får man fråga om recept?

Du har en jättebra blogg föresten, vilket jag skrivit några gånger tidigare men kan ju alltid påminna! Mvh Johanna :D


Kom ihåg






Trackback