FRAMME!!

NU är vi äntligen framme i Ume! Dock måste jag säga det att resan gick grymt bra och det kändes som den gick mycket snabbre än då vi har kört på somrarna, kan ju också va för att jag sov hur mycket som helst i bilen :P  Igår var vi framme i Uppsala vid 16-tiden och vi sov även där hos några bekanta. Resan fortsatte imorse vid 07.00 och vi var då framme här vi 15.30. Här kommer lite bilder.

Vi satt och trängdes i baksätet :P

Världens sötaste!

Det kändes lite konstigt att det var snö efter hela vägen, alltså i hela Sverige typ.

Jag är helt slut nu så jag ska sova snart tror jag, kan knappt hålla uppe ögonen!
Vi hörs igen imorgon.
God natt.

Ps. Svarar på era kommentarer en annan gång.



Kommentarer

kul att ni är framme :D härliga bilder som vanligt :)

kolla gärna min blogg när du har tid, har haft frågestund och nu är svaren uppe :D

» carin

snö är så jävla mysigt!kram


Kom ihåg






Trackback