Dagens, 27 augusti 2009.

Jag vet att jag tidigare skrev att jag skulle skriva om dagens äventyr men ärligt talat orkar jag inte just nu. Satt uppe med ett litet projekt inatt till två och klev upp 4 timmar senare så jag är så förbaskat trött just nu plus att jag har riktigt ont i halsen så jag hade faktiskt tänkt lägga mig och sussa nu. Bjuder dock på några bilder på dagens outfit. Sov gott :)



Skor, linne och hatt köpta i Schweiz, fodral Gina Tricot, väst och väska Second hand, blandade armband.

Just de, svara på frågorna =)



Kommentarer

sv: Tack så mycket!

och du är magiskt snygg.! :)

god natt

puss

sv: hahaha, precis! ;D

Sv: Varsigod! :) Vad har du för dig ikväll?

lika fin som alltid! :)

älskar dina armband<33

kram kram!

hehe joda:) Härligt att höra:) Min dag har varit bra:)

» Laila

så fin du är =)

Sv: Jag satt upp till typ 04 och tittade på final destination, haha.. snacka om att vända dygnet^^

» Jenny

Snyggt det där:)

sv; haha jag måste ju ta igen för den här veckan när jag har varit borta och inte läst något. då kommer alla kommentarer på samma gång i stället :p

önskar att jag också kunde göra såna fynd :o blir ju inte lite avis liksom, får börja gå på second hand lite mer tror jag... för det är ont om marknader och sånt här, tyvärr.

ooh, ser fram emot att se vad det svaret kan bli !! :D hoppas du får en superbra dag !! :)

» kitty

godmorgon!


Kom ihåg






Trackback