That's life.

Godmorgon :)
Igår satt jag och mamma uppe rätt sent och bollade massa idéer. Vi kom fram till att våran idé för att få in pengar kring jul till en viss sak är alldeles för bra och skulle bergis komma ut i butik om det blir så bra som vi tror det skulle bli. Men vi har kommit fram till vissa små grejer i alla fulla fall :)

Kofta Gina Tricot, vitt linne Gina Tricot, Linne med tryck Tally Weil, Jeans Cheap Monday (Jossans).

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Antingen sy en till kjol, skissa på lite grejer eller kanske tillverka smycken till hemslöjden, jag får se, kanske hinner med allt =)

Vad ska ni göra idag??

Taaaack Jossan!!!! Hade glömt att jag skulle baka massa chokladbollar idag för imorn ska vi sälja fika på skolan till vårat startkapital till UF-företaget. Gud så tråkigt! :P



Kommentarer
» linda

ye syes. haft en bra helg?

Sv. Låter härligt :).

Tropic Thunder såg vi :)

Fin outfit!


Kom ihåg






Trackback