Faith Hope Love


Fotograf: Sara

Visst är den här bilden på min rygg snygg? Jag älskar den!!



Kommentarer

svar: jo föresten, du kanske ville ha den där vid kommentarerna som jag har? :)

verkligen UR SNYGG :|..

men verkligen klart det är =) haha !

svar: gör det, den är asbra :D

Snygg! :D



Svar: Som det står i inlägget, titta på Från koja till slott! ;) Själv då? :)

svar: du tar koden till den ikon du vill ha, sen går du in i kodmallen, och inte i stilmallen. Efter det letar du upp där det står (${EntryCommentCount})</a> och klistrar in koden på raden under!

svar: verkligen :D haha!

Svar: Äh, det är lugnt :] Jag har aldrig sett på det tidigare. Men det verkar skojigt :D

svar: det var så lite så! :)

svar: toppen med mig :D sjdå?

svar: fan va gött :D

Hej!



Allt bra med dig?



Nice blogg föresten :)



kan du bli medlem på denna sida:



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=102054



och ge mig fler poäng! :)



sköt om dig!

helgen har varit sådär :/ sj ? :)

sjukt fin tatuering måste jag säga

Ja den va fin!



sv; Jag pluggar lite på spanska läxa som jag har imorgon samtidigt som jag packar till fjällvandring på onsdag. Du då? :)

fint (=

SV: Bara bra med mig också :)



Åh,vad synd.. du behöver dock bara bli medlem,hur enkelt som helst sen är det klart.. du behöver inte vara inne på den sidan något mer :)



men jag ska inte tjata.. nu är det nog :)

svar: ohja ;D haha!

haha men precis! mycket snygg bild må ja säga ;D

Is this you?! WOw!!

» Kitty

Diggar din tatuering !

i loveeeeee this.

» Anna

hehehe tack :)

Vilken fin tatuering :)


Kom ihåg






Trackback