Sköldpadds äran.




Hej.
Idag gjorde jag som sagt mitt prov och jag blir riktigt förvånad om jag inte får godkänt på det så det är ju bra, fick förresten VG på provet jag gjorde förra veckan :)

Idag fick för övrigt jag och Hanna den stoooora äran att mata sköldpaddorna på vår skola, åhh vad söta dom är, vi fick oss även en favorit; den lilla och utsötta. Från början var vi lite rädd att deras bett skulle göra ont då en lärare sa det men sen då vi började mata dom och vi kände hur dom bet i fingrarna gjorde det inge ont, bara en gång då han hängde sig fast i fingret, haha :D

Haft en bra dag?
Kram.



Kommentarer

haha jag tycker de är lite läskig dessa sköldpaddor :P

» Nina

hihi åh vilka söta :D

» Fanny

Söta!

Jag har haft en bra dag!

hehe tro mig, jag dör snart.. hur / när lärde du dig? eller har du typ alltid kunnat, eller whuut :p

haha ;P vad fina bilder, särskilt den på sköldisen som gapade ;D jag pratade med läraren och hon ba, "jaa, det är två honor och två hanar och en av hanarna är jätteliten och har alltid varit mobbad" haha. stackarn. hon frågade vilka djur vi helst vill ta hand om och jag sa sköldpaddorna så nu ska jag se till dom resten av terminen :) avis? :p pusss

» Nina

svar: hihih jaaa en sån skulle man ha :D



kram/nina

haha jaa vi gör ju det;D

sött med sköldpaddorna!

» klara

ÅH jag ville alltid ha en sköldpadda när jag var liten :D

» elin

åhå,söta :)

aha okej lycko dig :P jag vet att den här frågan är konstig men när man går i klack, ska man slappna av med fötterna eller typ 'gå på tå med spända fötter'? tror att jag ska köpa klackskor sen öva på att gå ;P


Kom ihåg






Trackback