I'm so excited

Hejsan alla pigga och glada :) Jag hade en super trevlig kväll igår! Vid 6-7 kom alla och då åt vi tacos. Sedan så blev det lite av varje.. Mycket dans och sång, badtunna, duschen ;P och snack! Sen så var ju (nästan) alla utklädda, dom enda som inte hade klätt ut sig var några tråkiga killar ;P Men det gick bra ändå. Vi var ju i en byastuga så det var stort och rymligt, men kanske lite fööör stort för vi var ju ändå bara ca 25 pers där men men, bättre för stort än för litet. Sen så fick jag ju presenter, hihi toppen från botten till toppen :D Jag fick bland annat en Elvis kudde, chokladask, presentkort, blommor och fin fina kort :) Det negativa var väl att jag har gjort illa mig ganska rejält i handen men så kan det va.. Ska lägga in lite bilder nu :)

          

Hel lyckad kväll i alla fall :D hare!
Kram



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback