Lördag 28 Juni.

Om man tänker efter sà har nästan halva sommaren redan gàtt, det är sà hemskt att tänka sà! Jag bytte om för ett tag sedan för att ta mig en tidigare promenix idag men sà snabbt jag kom ut och börja gà upptäckte jag ju att det är pà tok för varmt än för att snabbpromenera. Jag ska ändà ut snart och gà i skuggan men toligen bara ca 45 minuter, sen ikväll fàr jag bege mig ut igen dà.

Ja som ni kanske förstàr dà sà kommer jag stanna hemma ikväll, jag känner mig helt enkelt inte minsta lilla taggad pà att gà ut. Jag kommer nog krypa mig ner i soffan och se en film sen känner jag mig även grymt taggad pà att rita nà smycken :)


Igàr provade jag den sista smaken av dessa glassar, jordgubb. Min favorit är Mango sen Choklad, sedan Jordgubb och sist Kaffe. Kaffe och jordgubb var alldeles för sliskiga och inte riktigt min smak.

Sà här sàg min lunch, orkade dock bara hälften ungefär :P

Jag önskar jag hade fickor pà mina shorts för just nu ser jag ut sà här dà jag är ute och promenerar. Mobilen för musik, atsma medicin och pà gosedjuret sitter husnyckeln.

Ha en fin lördag :)
Kram


Dagens bästa:
 



Kommentarer

Va god glassen såg ut att vara :D

» Jen

varsegood :D

» erika

ja här har det varit regn och sol hela dagen. bor du i Schweiz? den där glassen såg RIKTIGT god ut!



» Carro

Glassen ser jättego ut! =) Ha en trevlig kväll =)

» Carro

Okej, men den såg go ut =)

Tack =) gjort idag, då? =)


Kom ihåg






Trackback