Första dagen.

Hej pà er alla, är allt bra?
Här är det toppen! Flygresan igàr gick jätte bra, inte alls lika hemskt att flyga själv som jag trodde. Satt dock ca 2,5 timmar själv pà arlanda men det gick bra.

Jag och pappa pà flygplatsen i Umeà.

I planet Sthlm-Zürich, fick sitta vid ett fönster, wihoo.

Adrian kom och hämtade mig pà flygplatsen och dà jag kom till huset hade alla lagt sig, klockan var ganska mycket sà. Men i morse träffade jag ju Anja och barnen. àhhh sà underbat söta dom var :] Huset är underbart det ocksà, jätte fint är det! Putsade vita väggar, fint golv, öppet och ljust, väldigt charmigt mà jag säga.

Sen var vi förbi hos familjen jag ska jobba hos ca 3 dagar i veckan. Mamman var trevlig och barnen snälla. Barnen kan dock inte prata engelska utan bara tyska men äldsta förstàr engelska och minstingen kanske lite grann sà det fàr bli mycket kroppsspràk.

Jag tror i alla fall att det kommer gà hur bra som helst! Mamman sa att minstingen kunde vara ganska rädd för främlingar men hon satt i alla fall i mitt knä och vi var ensamma en stund och det funkade toppen. Ska tillbaka till dom vid klockan tre sà barnen blir mer vana vid mig.


Här är alla smycken jag lämnade pà hemslöjden igàr innan jag for.

Ni fàr ha det sà bra!
Kram



Kommentarer
» mamma

Hej Stumpan!!!!

Gissa om jag har koll på bloggen, tre minuter sen ditt inlägg....

Det är inte klokt vad jag saknar dig, faktiskt ännu mer än jag trodde, HUR ÄR DET MÖJLIGT?????

Kevi står och duschar, ska klippa honom inför balen ikväll.

Vi har varit och köpt nya skor till honom, lite ovanligt att kolla på skor med honom i stället för med dig...

Härligt att det gick bra idag!

Jag har ordnat med utlandstelefoni idag, så nu kan jag ringa dig för 20 öre/min, bra vá!

Jag ringer såklart i kväll, älskar dig så jag spricker!!!!!!!!!

» maria

Haha jo det är sant :)

Ha en jättetrevlig resa !


Kom ihåg






Trackback