Utmanad.

Jag har blivit utmanad av: angelicalarsson

Regler:

-Beskriv först reglerna
-Svara på alla fràgor
-Välj ut 2-5 personer som du vill ska svara och utmana dom i deras bloggar, be dem läsa din blogg
-Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen

Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag?
-Jobba
-äta
-Blogga
-Promenera
-Leka pà hemsidan Taaz.com
Vad gjorde du för 10 år sedan?
Lekte med min dàvarande bästa vän Jenny.
Ställen du bott på?
Har bott i Umeà omràdet hela mitt liv förutom pà somrarna dà jag flaxar runt i SKàne och nu tydligen Schweiz ocksà :)
Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
-
Skänka bort massor till välgörenhet
-Reeesa som en galning
-Shoppa i mängder
-Köpa ett nytt hus, eller bygga ett nytt.
-Ge bort till släkt och vänner (även bjuda dom pà fina middager, gàvor osv)

Jag utmanar:
French Kisses
Carro
Jossan



Kommentarer

Härligt :D

» Carro

Okej, ska jag då skriva svaren på bloggen? (mina?)


Kom ihåg






Trackback