Tattoo.

Ja det är det jag har hållt på med idag, skaffat min första tatuering. Tatuerade mig på Red Dragon här i stan, väntetiden där är flera månader lång med som tur är så har dom Drop in på fredagar, först till kvarn vill säga. Det var därför jag satt ute och vänatde i morse.. Haha eftersom jag verkligen ville tatuera mig idag så var jag verkligen där i tid, ca tre timmar tidigare än vad jag hade behövt men what ever lixom! :) Nu har jag ju en!

Han som tatuerade mig var jätte trevlig, alla killarna där var super trevliga! :) Sedan blev jag glatt förvånad då det gjorde så mycket mindre ont än vad jag trott det skulle göra.. Det kändes ungefär som någon satt med en pincett och drog bort hårstrån snabbt från ryggen, men självklart kändes det ju lite mer stundvis.

Just nu har jag plast på den och vi hann inte ta någon "färdig bild" så det kommer in senare ikväll då jag tvättar och byter plast. Kika in då och kolla på resultatet, jag är jätte nöjd! Min vän Johan följde med och kollade på och tog lite bilder, nu är han jätte taggad och funderar på nästa fredag ;)



Det står Faith Hope Love :)



Kommentarer

AJ AJ AJ..

men jag vill också tatuera mig i ancken ! :D



tack så underbart mkt =)!

Mycket snyggt! men måste få se en bättre bild ;P dock så bli jag sugen på en ny nu =)

» Em

Sv: japp, det är bara att titta in litew då och då så har antagligen hunnit göra lite updates :)

åh vad ballt! Jag vill också tatuera mig!

» Em

fick du någon bedövning/kylsprej då? elelr har du bara hög smärttröskel? :P

nu vet du de;P ne de är 5 stjärnor, i följd!

» Carro

Fin tatto!

Vad ont de måste ha gjort!

Jag ska oxå skaffa tatueringar, men får vänta tills jag blir 18 då...

Det gör nog mkt ondare att tatuera sig än att pierca sig...

vilka gulliga bilder!

Fint :)


Kom ihåg






Trackback