Saknar bloggandet.

Ja pga av ryggen och att jag inte har någon kamera tillgänglig så har jag ju inte velat blogga men det är grymt svårt! Jag vill bara visa bilder på allt jag gör och berätta vad som händer, läsa era kommentarer och kolla in på era fina bloggar! Min kamera är lagad nu men jag kommer mig inte in till stan för att hämta den :/

Jag är ändå sugen på att dra igång bloggandet nu igen som förr, men då kommer det visas lite andra bilder istället, gamla bilder vill säga.

Vad tycker ni om det? Blir det tråkigt?



Kommentarer

Hejsan :)





Vill du få gratis presentkort från H&M, Gina eller JC? Då tycker jag att du ska skynda dig att klicka på denna länken:



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=803



och bli medlem på gratiskläder. Helt GRATIS och väldigt lätt :D

I gårkväll slappa. Idag ingen aning. Men ska till Grönan med Carro under dagen :)

Gjort idag?

Hejsan!

Vad kul att du kikade in hos mig.

Idag känns det faktiskt bra :)

Hur leker livet med dig då?

Städa behöver jag oxå göra...hi hi

Men jag fastnade här :)

Var inne på din hemsida...jättefina smycken m m du gjort. Kanske beställer något senare...:)

Bowling & öl

» Jenny

tack det samma :D

allt är fintfint :D Förutom att det inte finns så mkt hemma att göra just nu.. Du själv då?? :D<3

Joo, visst är det så! Men jag är inte säker på om han har ändrat sig, verkar inte så, han har sista tiden sms'at med 2 personer och skrivit samma sak till dem -.- ! dessutom har han miljoner gånger sagt åt mig att han har ändrat sig, jag har trott på honom och blivit sårad! Men alla som oxå känner honom i klassen säger bara att jag inte skall bry mig och att det är deras eget fel om de blir sårade!

» linda

njae, jag ska vara med älsk :) sj?

» Bella

Haha aa det är roligt med video klipp. Är det roligare med en blogg som har video klipp? vad tycker du när du kollar runt? kram

Ja det va superkul :)

ja okej trevlans trevlans :)

det blir bra :)

» Lisa

Svar: Jo, jag håller med! :D

joo, jag skrev redan på en sida åt tjej som är intresserad av honom att hon skall ta det försiktigt med honom! Borde nog ändå kanske säga åt dem hurdan han är!

Men tack att du sade din åsikt :)

» Bella

Svar: Jaa precis. Joo så tycker jag också. Man får se hur dom är bortsätt från bakom daton och bloggen. Kram

Ja tacck, min dag har varit super bra :) din då? :)

sv: Va bra! det blir nog lite fika framför tv:n i kväll :D händer det någe kul för dig?:D<3

får du inte jobba? :O men va hemskt att inte få göra dom sakerna, jag älskar att springa. Stackars dej! verkligen :/ Men får du träna yoga? det gör underverk mot ryggont iaf..



Ha en härlig kväll!

» Bella

Hur är det med ryggen nu då?

Okej va bra :)

Hur känns det med ryggen?


Kom ihåg






Trackback