Dagens bästa fynd.


Dagens bästa fynd blir en Marilyn Monroe tavla jag köpte på en loppmarknad i Ystad för några somrar sen för en tia. Riktigt glad blev jag då jag såg den! Passar på att visa mitt lilla Marilyn kollage jag har i mitt rum ovanför soffan. Alla tavlor jag har med henne får dock inte plats men jag får byta ut dom lite då och då istället :)

För övrigt då jag skulle in i bombnedslaget (mitt rum) och fota fastnade jag vid alla mina skor som ligger utspridda överallt. Räknade dom och kom fram till att jag hade 52 par skor liggandes i rummet men jag har bara en skohylla som rymmer 18 par skor, resten ligger på golvet.. Lyckat eller vad? :P Kanske måste ta tag i det där sen.

Ciao.




Kommentarer

den har jag aldrig sett ju;p, vart har du köpt den?=)

» Anna

Tack, min dag har varit smärtsam. Nackspärr är inte att leka med.. :( Snygg design btw.

» Lisso

En ny tävling finns upplagd på min blogg! :)

http://lisso.blogg.se/2008/august/vinn-leopard-devil-duckie.html

Mvh Lisso

Tänkte köpe en sådan Elvis kudde förr :)

Okej det låter skojj med London å allt :)

Jag tänkte söka in på Media programmet, för jag tror jag vill bli Natur fotograf :)

jahaja, det visste jag inte!:), vill ha en tyllkjol!;D

» elin

jag älskar tavlor på marilyn monroe, särkilt war holizer tavlan.


Kom ihåg






Trackback