In mixed colors


Haha vad jag skrattade när jag såg den här bilden, vad hände lixom med mina tår? Nä men grejen är den att rämmen där fram på skon är för stor så när jag går och står så glider foten fram, därför måste jag trycka ner tårna för att hålla fötterna på plats. Alla tår förutom stortårna tydligen ;)

Klackar//Nelly.com
Byxor//H&M
Tröja//H&M
Örhängen//H&M
 
Idag har jag på mig en del av det jag shoppade i fredags, byxorna, tröjan och örhängena. Klackskorna är ju faktiskt också ganska nya och jag använde dem för första gången idag. Vi har precis ätit midag och nu blir det väl att glo lite på tv. Ha en trevlig söndagkväll, kram.



Kommentarer

De där örhängena är fantastiska. Önskar jag hade mod att bära sådana själv ;)

litet tips te dig..loppis love rsom du e och simrishamn boende ha ha.......På skyltsöndagen den 2 december kl. 10 - 17 arrangerar Omställning Österlen en julloppis på Skeppet i Marint Centrum i Simrishamn.
Kom in och julfynda!
Om du vill sälja något är hyran för ett bord 200 kr. Anmälan till Camilla Gislander på Café Kajen 0414-411650. Kaféet har öppet med tårtbuffé hela dagen.

Svar: Vad kul, ska försöka komma ihåg det, tack! :)
Jennilie

Those earrings säger jag bara! Så snygga :)

sv; Ja, visst är han söt :)

Du behöver inte säga nånting! Jag är en snäll tjej, och jag tycker att du förtjänar att få höra lite fina ord lite då och då :) Kram!

Inga nådiga bilder du delar med dig
Magiska i mina ögon. Oj vad hände där egentligen

det e en loppis med allt mellan himmel och jord....så inte sån med massa jule saker ha ha ha

» emma

shit vad vacker du är... :)


Kom ihåg






Trackback