Önskelista

Då var det dags för en önskelista igen eftersom jag fyller 22 år om ca 3 veckor (25 maj). Tycker det är så svårt att komma på grejer att önska sig för jag har det mesta och det jag inte har kan jag billigt beställa från ebay.com. Men jag kom på några grejer i alla fall.


  1. Vit spetsbh från Gina Tricot, stl S, 99 kr.
  2. Svart och neongul sportbh från Gina Tricot, stl S, 79 kr.
  3. 2 stycken silvriga armcuffs, dessa kommer från Linex och kostar 70 kr.
  4. Vit och mintgrön magtopp från Gina Tricot, stl S, 99 kr.
  5. Vit kavaj, lite längre modell, stl 38, den här kommer från H&M och kostar 299 kr.
  6. Vänskaparmband i olika färger och mönster, dessa kommer från ebay.com. Köp endast om ni hittar väldigt billigt annars kan jag lika gärna beställa från ebay.
  7. Neongula klackar från H&M, stl 37, 299 kr. Jag har redan köpt dem!
  8. Presentkort/pengar för att handla på ebay.
  9. Presentkort på Gina tricot.
  10. En damcykel, gärna i rosa, annars svart. Denna kommer från halens.se och kostar 2795 kr.

11. Önskar mig även dessa skor i stl 37, de kommer från nelly.com (direktlänk) och kostar 399 kr.




Kommentarer

Hihi vi fyller samma dag :) Jag ska önska mig ett fotbad, några fler charms till mitt armband och så det vanliga: ESC- och Melodifestivalskivorna ;-)

» bea

Fina saker du önskar dig !! :DD Gillar den mintgröna toppen från ginatricot ! :D

Hej och så kul att vi står med på din önskelista :-)

Ett tips om du vill locka våra kunder att kika in till din blogg...

Det är viktigt att du länkar rätt om det ska fungera:

1. Skriv ett blogginlägg

2. Gå in på den specifika produktsidan på www.halens.se och kopiera adressen. Obs! Använd produktens sida, inte förstasidans adress!

3. Länka till den kopierade adressen från ditt blogginlägg

4. Pinga http://www.twingly.com/ping så att vi vet att du länkat till oss

5. Efter ett tag dyker länken till din blogg upp på Halens.se. Du hamnar nu både under senast bloggat på startsidan samt direkt under produkten.

Tips! På alla produktsidor finns det en ”Blogga”-knapp. Genom att trycka på “blogga”-knappen får du en färdig länk som dessutom innehåller bilden på produkten.

Lycka till och trevlig måndag önskar Anna från Halens


Kom ihåg






Trackback