Outfit torsdag!

Bjuder på en outfit så här på eftermiddagen. Shortsen är de jag köpte idag och jag gillar dom så mycket så jag nästan spricker!! Jackan är ju också ny, den jag köpte på blocket. Ja, tröjan är också ny, den köpte jag på H&M för nån dag sen och skorna är ju de nya från Bo Ohlsson. Det blev mycket nytt att visa, haha!





Skor - Bo Ohlsson, 249 kr
Skinnshorts - Second hand, 50 kr
Tröja - H&M, 99 kr
Fuskpäls - Second hand, ca 400 kr (den kommer ursprungligen från Top Shop)
Sjal - Second hand, 10 kr
Ring - Lindex



Kommentarer
» Ewezi

Härlig jacka!

Snygg outfit, tuff och egen!

Åh herregud, jag vill kidnappa dom där shortsen :D

Du har verkligen en grymt egen stil! Har precis upptäckt din blogg och jag kan lova att jag kommer vara en flitig besökare ;)

Ta gärna en titt på min blogg om du har lust ^^

Hare'!


Kom ihåg






Trackback