TÄVLING!

AVSLUTAD!

I förra inlägget fick jag ju se att ni var några stycken som var intresserade av en tävling så då kör vi!

Fyra stycken kommer att vinna 1 par örhängen (nyckeln är dock bara ett örhänge) som jag själv har gjort.

Så här gör du för att tävla;
Skriv i en kommentar till mig i det här inlägget vilket par örhängen du skulle vilja vinna, döskallarna, korsen, vingarna eller nyckeln. Du är med och tävlar om de örhängen du skriver du vill vinna. Alltså, skriver du att du vill vinna bara nyckeln tävlar du endast om det örhänget eller skriver du att du är med och tävlar om döskallarna, korsen och nyckeln så är du med och tävlar om dom tre. Du bestämmer alltså själv hur stor chans du vill ha att vinna ett par beroende på hur många örhängen du väljer att tävla om. Dock så kan du bara vinna ett par vilket betyder att det kommer bli 4 vinnare!

Glöm inte att lämna din mejladress så jag kan kontakta vinnaren.

Tävlingen pågår till den 1 januari kl 23.59 och det här är örhängena du kan tävla om:





Kommentarer

Jag skulle vilja vinna nyckeln! :)

» Hanna

Vilken kul grej!

Jag tävlar gärna om alla fyra så har jag större chans helt enkelt! :)

Jag vinner gärna vingarna, nyckeln eller döskallarna :)

Gillar konceptet med en sånhär tävling! :)

Jag är gärna med och tävlar om döskallarna, korsen och vingarna :)

jag älskar nyckeln! är inget jag har sett hos någon annan. jag tävlar om nyckeln helt enkelt. :)

Klart jag vill vara med och tävla :D

Jag vill gärna vinna nyckel-örhänget....



Nu håller jag tummarna :)

[email protected]

Jag vill vinna korsen eller vingarna :)

Jag är med och tävlar om alla örhängen :)

» Anna

Jag är med och tävlar om alla såklart. =)

[email protected]

» Karro

Tyckte nyckelörhänget var otroligt fint! Skulle vara snyggt när man har håret på ena sidan och örhänget på andra!

Vill såklart va med och tävla om nyckeln! :)

» Bunny

Jag vill vara med! Vill tävla om de med döskallarna och de med enbart kors! ^_^

Jag skulle gärna vilja vara med och tävla om nyckeln, korsen och vingarna! :D

» BabyH

Jag vill vinna vingarna :]

» lINN

Jag skulle gärna vinna korsen! supersnygga

[email protected]

» hévi

gaah, vill ha vingarna!

jag vill gärna tävla om korsen :)

Jag skulle gärna vilja vara med och tävla om nyckeln, döskallarna, korsen och vingarna! ;D

Lycka till allihopa :)

Jag vill vara med och tävla om alla fyra :D superroligt, älskar tävlingar!

» Ida

Vill vinna nyckeln eller korsen :D

» Diana

Aha okej då är jag med gärna med o tävlar om nyckeln, vingarna o korsen =)

» Lina

Ooh, jag skulle gärna vilja vara med och tävla om korsen! De var ju dunderfina! :)

- blev väldigt förtjust i nyckeln, därför vill jag vara med och tävla om den. :)

» Linda

Jag vill vara med och tävla om nyckeln! :)

Nyckeln

Korsen

Vingarna

Svårt att bestämma vilekn som är storfavoriten så jag tävlar om dessa tre och hoppas att få äran att äga en av de :)

är med och tävlar om korsen! =)

kram!

Gott nytt år! Jag är med och tävlar om alla fyra! Jag länkar också hos mig:



http://evamar.blogg.se/2011/january/orhangen-1-jan.html

Åh vad fina =)

Jag skulle vilja vinna vingarna=)



kramar

Jag är med och tävlar om dödskallarna, nyckeln och vingarna! :)



Hoppas på tur!

Jag har tipsat här



http://molnboanna.blogg.se/2011/january/orhange-11.html

» Emma

Jag är gärnam ed och tävlar om alla fyra örhängen! :) Så fyra chanser till mig. :P



Hoppas på tur!



God fortsättning!

Korsen och vingarna vill jag t'vla om

Jag är gärna med och tävlar om korsen :)

jag är med och tävlar om nyckeln, korsen och vingarna!



gott nytt år!

Hej! Är gärna med och tävlar om vingarna och korsen, Mvh Liselotte

Är gärna med, skulle hemskt gärna vilja vinna nyckeln, döskallarna, vingarna eller korsen. Alla var ju grymt snygga.

Klart att man är med och tävlar. Alla är så snygga så där är jag med och tävlar om just alla 4:a.



håller tummarna stenhårt



KRAM

jag vill vinna vingarna... jag tänker göra vingar som tattoo på min rygg och då skulle det vara coolt med ving örhängena

Jag vill vara med och tävla om dödskallarna, nyckeln, korsen och vingarna. Alla fyra! :D



Kram!

Jag vill vara med och tävla om alla. Dem var superhäftiga! :D

Hej Hå!

Jag vill gärna vara med och tävla om alla fyra=)

Gott nytt år!

jag skulle vilja vinna korset eller vingarna :D

[email protected]

» Nina

Jga vill gärna tävla om VINGARNA och NYCKELN :)

» Jenny

jag skulle vilja vinna vingarna:)


Kom ihåg






Trackback