Din tur att stå i "rampljuset"


Jag har lagt till en kategori här på bloggen som heter Läsarstilen och precis som det låter så kommer jag där visa upp andras outfits. Det är väldigt många som klär sig väldigt snyggt därför tyckte jag att det skulle vara kul att visa upp andras outfits också, inte bara mina.

Så här gör du för att vara med i Läsarstilen;
Mejla in en eller flera outfits till mig (helst helkroppsbilder), skriv ditt namn och ålder, bloggadress (om du har någon) och var dina plagg och accessoarer kommer ifrån. Det skulle även vara kul om du kunde skriva vad/vem du inspireras mest av. När jag publicerar din bild kommer jag bifoga dessa uppgifter i inlägget. Du får gärna länka tillbaka till mig (om du har en blogg) men det är inget måste.

Jag publicerar minst en outfit från var och en som skickar in.
Om du vill skicka in din outfit till mig mejla: [email protected]

I kategorin Läsarstilen finner du massor av outfits från läsare som skickat in :)



Kommentarer

Sv: Åhh, tack så jättemycket! Vad glad jag blir :)

jag är jättegärna med på din "tävling" !

Sv: Det röda i skinn är en långkjol jag köpt på secondhand för en hundring! Tänker sy om den till ett par korta höga midjeshorts! :) Vad tror du om det? ;)



Men ååh vilken rolig grej, jag blir inspirerad till att göra någon liknande grej i min egna blogg, gud vad kul. Jag vill gärna vara med o skicka in biler :D Måste bara hitta några bra, eller ta några nya! :) Återkommer ;)

Vad har du för storlek på bilder du lägger ut på bloggen? Så jag kan skala dom i rätt storlek innan, blir bättre bildkvalitet då :)

Sv: Jo jag tror faktiskt det skulle kunna bli ursnyggt! Får se om mina sykunskaper räcker till haha :)



Ah, det var de jag menade! :)

cool blogg! besök gärna min blogg och kommentera:D

» clara

sjukt snygga outfits!

Snyggt! :D

» Ewezi

Sv: Tack så mycket :D!

hmmmm.. min ide.. :P haha men det är kul att inspireras av olika stilar :) bra där.

du! ragga lite röster nu, frör du ligger bra till i outfittävlingen som avgör ikväll!

» Anna

Hej!

Jag vill bara önska dig en trevlig dag och samtidigt passa på att tipsa dig om att du kan få lyxigt té direkt till din brevlåda! Gå in på http://www.bra-erbjudanden.com/te/ och ta del av ett gratis paket!

Skickade 5 outfits! :)

kram!

» jenny

jag har precis mailat in en outfit:)

Tack :)

Vad kul ska ta och kolla in!

Vad har du gjort idag? (:

» Elli

Hej! Jag vill jättegärna vara med i "min stil" så bilder kommer, tack för inbjudan:)



http://elinorfashionvintage.blogspot.com

» sara

tack, det låter jättekul! mejlar in bild och uppgifter :)

ja det skulle vara roligt att få vara med. Jag mailar dig bilderna och infon!

» Sara

Åå, takk! Klart jeg vil være med :) Skal sende inn et par outfits. Takk igjen :D

Svar: tack så hemskt mycket! det ska jag göra!

» Lisa

tack så jätte mkt!

skickar några outfits till dig :) kram

» Julie

Takk for søt kommentar! =)



Så klart vil jeg være med å sende inn bilder. =) Så kjekt konsept! Jeg sender deg en mail nå jeg.



Kjempe fin blogg du har! =) Og fantastisk stil!

Ååh, tack så mycket!



Självklart, vilken rolig idé! Jag gör det direkt! Kram!

Sv: Visst kan jag visa min outfit på din läsarstil, skickar över bilden så fort jag får tid över :)

» anna

Tack så sjukt mycket Jennili! Och visst kan jag visa upp min outfit i "läsarstilen". Skicka över bilden så fort som möjligt :)

Tack! Jag är med kan maila bilder till dig när jag är hemma!

Kram :)

Jo det skulle vara kul att vara med, kan du inte ta bilden från min blogg? Var kläderna kommer ifrån står där också!

Jo det skulle vara kul att vara med, kan du inte ta bilden från min blogg? Var kläderna kommer ifrån står där också!

Hejsan och tackar:) Det vore jättekul, vad glad jag blir! Det är klart jag vill vara med på det. Jag mejlar några bilder imorgon, ha det fint!

skickade in en outfit! tack så mycket för möjligheten sötnos! :D

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/july/onsdag-dagens-blogg-3.html#comment

» Sara

Rooligt, detta ska jag skicka in till! :)

Gud vad kul!

Jag ska verkligen vara med!


Kom ihåg






Trackback