En och en halv månad.. Gosh!

Haha samma pose! I alla fall, det var det som var lite kul att kroppsspråket är i princip likadant på båda bilderna men vilken stor skillnad håret gör, tänk att det bara är en och en halv månads skillnad då bilderna är tagna (de översta bilderna), rätt kul.

Jag är verkligen nöjd att jag vågade klippa håret kort och sedan färga det för jag är så nöjd, det känns mycket mer som jag nu, tänk att det tog över ett år för mig att våga. Självklart gillade jag min förra frisyr också, mina lockar och så men jag såg ju bara ut som en i mängden, jag sticker ju mer än gärna ut litegrann och det tycker jag att jag gör nu.




Så vilken gillar ni mest, den "gamla" eller "nya" Jennilie?



Kommentarer

Snygga bilder båda två.

» Ida

nästan vå olika tjejer :)

» MARIA

jättefina var bilderna iaf! eller är =)

grymt fina bilder båda två i alla fall :>

haha jo ganska stor skillnad asså :)

fast du är lika fin på båda!<3

jag tycker båda är väldigt fina:)

GAMLA

GAMLA


Kom ihåg






Trackback