Mitt 2008.

Början av mitt år var inte så överdrivet roligt och inte så bilddokumenterat heller. Hadetill en början ont i benet och det gick sedan vidare till ryggen.. Det visade sig att jag hade diskbrock. jag var hemma från skolan två månader.

Sen började det roliga 2008 på riktigt!!

Jag fick Elvis som min största idol!


Jag träffade min saknade vän Hedvig :)

Maj: Jag börjar blogga, detta var den första bilden jag la ut på bloggen ;P
image3
Maj: Jag och Hanna fotade lite mer Dirty bilder till ett skolarbete :P

Fast lite sött blev det ju också.

Maj: Jag hade min 18-års fest med 80-tals tema.

Maj: Jag blev myndig :)

Maj: Stammisar på brännbollsyran!

Maj: Våren och solen kom vilket resulterade i mina älskade fräknar!

2 Juni: Jag flög ensam till Schweiz för att spendera ca 2 månader där.

Juni: Jag kom fram till Schweiz utan några som helst problem.

Juni- Juli: Det blev mycket shopping i Switzerlandet!

Juni-Juli: Jag fick mig en underbar vän i utlandet :)

Juni: Jag började promenera Minst 1 timme per dag (snabbt).

Midsommar firande!

Jag blev beroende av Starbucks!

Mmmmmums

Sommaren och värmen var underbar!

Jag var på mitt första dop.. Det var dock på tyska så jag fattade inte överdrivet mycket men :)

Jag inhandlade mycket skor ;D

Juni-juli: Jag fick spendera dagarna med världens underbaraste ungar (dom på bilden plus 2 till).

Juli- Jag såg Alperna!

Juli: Jag flög från Schweiz till min kompis i Berlin.

Kollade var Berlinmuren stått.

Och en bit från den...

Flög från Berlin till Schweiz och därifrån till London :)

London!

Juli: Flög från london till schweiz och därifrån till skåne :) Träffade familjen igen efter två månader!

Juli: Skåne, badade och blev brunare!

Juli: Åkte över till Köpenhamn med mamma!

Agusti: Åkte hem till umeå och tatuerade mig!

Resultatet!

Jag fotades för Milla of Sweden.

Ett resultat från fotningen.

Agusti: Skolan började igen.

Jag hamnade i tidningen!

Agusti---> Jag började inta en ny stil som kändes mer jennilie.

Älskade kjol!

Jag Jossan och hanna bakade en Brösttårta till Kim som fyllde 18.

Vi provade studentmössor :D

Agusti---> Vi påbörjade vår kollektion till modevisningen.

Oktober: jag och sara åkte till Sthlm:D

Införskaffade mig mina älskade glajjor!

Sthlm streetstyle haffade mig i Sthlm :)

Vi blev förälskade i skolans sköldpaddor som vi nu så fint sköter om.

Oktober: Min familj förvandlade sig!

November: jag började sy julstrumpor för fulla muggar! =)

Vi startade ett uf-företag på skolan.

Nov eller dec: Gick en modevisning på skolan!

Nov och dec: jag och mamma stod på marknader.

November: hanna och jossan fick klippa mig :P

December: jag och älskade tjejerna hade lilla jul!

December: jag och Jossan började sjunga Johan palm hela tiden på fester :P

December: julafton kom.

Likaså tomten!

Dec: Vi träffadepå dom tre Idolerna och Robin var grymt snygg!

Vi gav smycken till dom och här visar kevin stolt upp sitt armband (det högst upp).

Dec: Nyår kom och vi dansade ut året 2008...


Jag så där har mitt år sett ut i korta drag. har säkert missat massa skojsigheter men ni dör ju knappast av det ;P

Detta år ska bli det bästa, jag vet det!!!!!




Kommentarer

härligt år!

sv;ja det hade jag :) själv?

johan palm for life, jag ser fram emot vår trip!;)


Kom ihåg






Trackback