Frågor till er kära läsare.

Läsare kommer och går och jag tänkte passa på och ställa lite frågor om er. Jag vill veta vem just du är =) Ställde några liknande till er förut men svara gärna igen. Hoppa över någon fråga om ni känner för det.

1. Vad heter du?
2. Hur gammal är du?
3. Hur ofta besöker du min blogg?
4. Vill du se några förändringar i min blogg, om ja, i så fall vad?
5. Tycker du att jag ska videoblogga?
6. Om ja på föregående fråga, om vad?
7. Är du duktig på bloggdesigner och skulle kunna tänka dig att hjälpa mig med en ny header?
8. Berätta något om dig själv.
9. Något övrigt?



Kommentarer

1. Rebecca

2. 17 år

3. Jag upptäckte den när alla skrev om dig när du vunnit

statisttävlingen =)

4. Jag följer den

5. Nej, jag älskar din blogg och speciellt dina outfits

6. Ja tycker verkligen att du ska videoblogga, man blir på så bra humör då!

7. Om vad som helst,en frågestund kanske, så du svarar

på frågorna i en videoblogg

8. Kan tyvärr inte göra nått i photoshop alls x)

9. Jag ÄLSKAR att sjunga

10. ja älskar din blogg! =D

1. Julia

2. 16 år

3. Jag följer dig via bloglovin så varje gång du har skrivit något hamnar det hos mig och jag läser det! Så det beror ju på dig ;D

4. Nepp, I love it!

5. Ja absolut, om du känner dig bekväm i det :)

6. Musik, kläder, din dag. Vad som helst och det behöver ju inte vara så långt om du vill.

7. Tyvärr men jag önskar dig lycka till! Gillar det du har nu också :)

8. Jag älskar dans och jag har mycket prat som ska ut från en liten person - liiite svårt, hahaha

9. Keep it up! ;D

» Elena

Nu åker jag, ha det så bra. (:

fin blogg du har! :)

1. Linnea Hedlund

2. Fyller 16 i december

3. En gång om dagen om jag hinner..

4. Nej, allt funkar bra :D

5. Japp! :D

6. Om allt, vardagen, kanske shopping.. :D

7. Är tyvärr inte SÅ duktig :p

8. Besatt av The twilight saga :D

9. Keep up the good work! :)

» carin

1. carin

2. 16

3. ofta. nästan varje dag.

4. nej allt är Toppen!

5. absolut Q du är grym på det .så why not.

6. allt möjligt , vet inget specifíkt.

7. nej jag failer .. haha

8. jag gillar att fota.

9. hmm din blogg är en väldigt intressant blogg.

1. Therese

2. 16

3. Flera gånger per dag

4. Din blogg är bra som den är :) Men det är alltid kul med videoinlägg

5. Ja det tycker jag verkligen! :D

6. Vad du gjort under dagen, du kan ju visa dagens outfit, sjunga lite kanske och bara babbla på om lite olika saker. Vad som faller dig in för stunden helt enkelt =)

7. Tror inte att jag kan mer än dig när det kommer till bloggdesign

8. Jag är en ganska glad tjej som älskar fota, shoppa, promenera, vara med vänner, kolla film, läsa (helst the twilight saga) och så bloggar så jag så ofta jag hinner ;P

9. Du är väldigt söt :D



Kram!

» Emma



1.Emma

2.14 snart 15 ;)

3. följer dig på bloglovin så varje gång du lägger upp ett nytt inlägg:)

4. nä inget speciellt, den är bra som den är:P

5.ja

6. olika saker, du kan väl berätta om din dag lite o så:)

7.tyvärr är jag inte så bra:/

8. jag bor i gbg, jag gillar att teckna, framför allt nemi haha:)

9. tror jag inte :P



Kram Emma :D<3

» Emma

9. jo!, jag älskar din blogg den är grym! du är typ min förebild haha:D

» Molly

1. Vad heter du? Molly

2. Hur gammal är du? 17

3. Hur ofta besöker du min blogg? dagligen

4. Vill du se några förändringar i min blogg, om ja, i så fall vad? mer videobloggar, so much fun!

5. Tycker du att jag ska videoblogga? haha, ja.

6. Om ja på föregående fråga, om vad? det du skriver om. säg det du hade tänkt skriva i ett inlägg fast spela in det istället!

7. Är du duktig på bloggdesigner och skulle kunna tänka dig att hjälpa mig med en ny header? nja inte direkt, jag kan göra något lätt, se min blogg, haha.

8. Berätta något om dig själv. går på jensen gymnasium

1. Denice

2. 16 år

3. dagligen =)

4. Hmm.. tycker den är bra som den är!

5. Ja! :)

6. Ehm.. hur din dag varit eller nåt?

7. Nä, kan inget om bloggdesign, tyvärr :/ men jag vet en duktig tjej som gör (hon har gjort min design b.la. www.rosasvart.blogg.se heter hennes blogg)

8. Jag har nyss börjat gymnasiet ;)

9. Nope..

» JOSS

1. Josefine

2. 16

3. Varje dag om jag kan :))

4. den är superbra som den är, men lite mer videobloggar! :)

5. jaa! absolut! :D

6. allt! Haha, berätta om vad du har gjort under dagen, visa din outfit.. sjunga lite trevliga sånger eller bara sitta och göra fula miner :)

7. Jåå, jag är väl hyfsat bra, har ju gjort den som jag har på min blogg. men jag är inget proffs. XD

8. bor i mariefred men går på gymnmasium i södertälje, gillar att rita & sova :)

9. Din blogg är grym, och du är grymt söt :) haha

» Ebba

1. Ebba

2. 14

3. Varje dag, flera gånger =)

4. Älskar din blogg som den är!

5. Ja det tycker jag ;D

6. För det första tycker jag att du ska sjunga annars kan du väl tipsa om lite olika saker eller bara babbla på..

7. Har redan pratat med dig om det hihi!

8. Jag heter Ebba och jag älskar din blogg, mode och kläder

9. Nepp, fortsätt med det du gör bara så kommer du gå lååååååååååååååååååååångt ;D <3

1. Matilda

2. 20 (fyller 21 i november)

3. minst en gång om dagen (förutsatt att jag är hemma xD

4. tycker din blogg är superbra som den är !! :D

5. det är alltid kul med en video då och då, men jag själv skulle aldrig klara av det :o

6. hmm, svårt fråga.. kan inte komma på något speciellt.. om allt och ingenting? xD

7. tyvärr kan jag verkligen ingenting om bloggdesign..

8. jag är vänsterhänt :p

9. finns det nånting du alltid drömt om, något du alltid velat göra...?

1. Martina

2. 16 ;)

3. oftas varje dag om jag hinner ;)

4. Jag tycker den är grymt bra

5. typ mode tips och sånt

6. Ja, om olika saker , det skulle vara kul om du´syde ngt nått litet tips

7. Kan inget om det, har gått phootoshop kurs men kommer inte ihåg så mkt ;(

8. ehh... jag är grym taggad på att flytta utomlans när jag slutat trean på gymnasiet :)

9. love you´r blogg :D

1. Sandra

2. 13

3. Var dag!

4. Nä, den är perfekt som den är!

5. Absolut!

6. Mode :D

7. Jag s u g e r haha

8. Hmm... jag är en nyfiken tjej som drömmer om att bo i London en vacker dag!

9. DU ÄGER!

hej! jag vet en som är sjukt duktig på blogg disign och phootoshop : www.breezy.se Alicia heter hon ;)


Kom ihåg






Trackback