Idag träffade jag på Idol trion!!

Hann bara se kevin sjunga då vi var lite sena :( men han var bra!


Kolla så snygg Robin var!

Trion.

Framför mig och Jossan satt några tjejer i rullstol så då kom Idolerna fram till dom, signerade deras skivor och gav dem kramar.

Dom kom riktigt nära oss;P

Alice var supersöt, Robin var snygg och Kevin var glad som alltid :D


Sötis i tomteluva!


Jag gav dem alla tre lite smycken, här nedan ser ni hur Kevin tar fram och kollar på sitt. Jag fick äran att knyta fast det på honom, STOLT! :] Hihi



Hihi, smyckena låg i små påsar så på Robins påse satte jag och Jossan fast den här lappen ;P Vi ser ju om han ringer nån dag :P Hahh

Det var här i Umeå på icamaxi jag var och spanade in dom :) Det var riktigt kul i alla fall. Alla verkar ju vara hur gulliga som helst och jag känner mig så här barnsligt lycklig över att fått träffa dom =)




Kommentarer

hiih vi är såå söta!:)

» joss

kan du snälla ta bort bilden på oss, eller klipp bort mig!:)

Jag är sååååå avis på dig! ville också åka till maxi och kolla på Robin, han är sååå jävla snygg :P

Var var det dom uppträde? Och har du igen när bild på smyckena ni gav dom?

PLUS du har en jätte fin blogg! :)

det var ju inte alls kevin som sjöng först ;) haha fasy ni missade ju dom andra :P

» Hanna

Bli länkad under en vecka på vår bloggs länklista. Allt du behöver göra är att komentera ett inlägg! Hur enkelt som helst!!



http://oskyldiga.blogg.se/2008/december/tavling-1.html - Klicka här occh läs mer!



//Hanna och Linnea

» Hanna

ja robin är helt gudomligt snygg! hade också velat vara där!!

Rob alice och Kev(= <3


Kom ihåg






Trackback