Yesterdays outfit

 Hejsan! Hur är det med er denna fredag? Själv mår jag rätt så bra! Jag är faktiskt i Ystad just nu och är kattvakt till några vänners lilla kattflicka. De blir borta i en vecka så jag och mamma blir här några dagar var för att passa lilltjejen. Hon är så jäkla söt, ska se till att visa någon bild på henne om någon dag. Hon (Mozzi heter hon) har dock legat och sovit enda sedan jag kom hit så själv ligger jag och glor på tv, men sen blir det nog lite bus! :)
 
Igår fotade jag och mamma den här outfiten, jag hade på mig en ny kjol som jag budat hem från tradera och en ny snygg väska som jag beställt från Ellos rea för endast 75 kr, är väldigt förtjust i den! 
 
Skor//Second hand, Tradera (Sellpy) 55 kr. Kjol//Second hand, Tradera (Sellpy) 30 kr. Linne//Second hand, Tradera (Sellpy) 30 kr. Skärp//Gina Tricot, rea ca 50 kr. Väska//Ellos, rea 75 kr. Scarf//Second hand, Loppis 5 kr. Ringar//Primark, ca 20 kr. Örhängen//Second hand, Loppis 5 kr.
 
Outfitens totala kostnad; 270 kr.



Kommentarer

Herregud så fin du är!!

Svar: Men tusen tack snälla du!! =)
Jennilie


Kom ihåg






Trackback