My boutique

Att jag tycker om att shoppa är knappast någon hemlighet, och jag shoppar oftast rätt mycket men billigt! Som ni vet så handlar jag till största del second hand, främst på olika loppisar och från Sellpy på tradera, men ebay är också en favorit. Från ebay beställer jag främst accessoarer som smycken, solglasögon och handväskor, men ibland blir det även skor och kläder. Mitt sovrum är inte så himla stort vilket gör att man får tänka till för att rymma allting, jag är dessutom ganska pedantisk och ordningssam vilket gör att jag vill ha bra ordning och uppsikt över mina grejer. Jag tänkte att det kunde vara kul för er att se hur jag förvarar alla mina kläder, skor och accessoarer, så jag har fotat hur det ser ut i mitt sovrum, eller vissa skulle kanske kalla det en liten butik. ;D
 
 
De skor som jag använder mest och/eller tycker om mest står i två mindre bokhyllor.
 
Mina örhängen (jag älskar örhängen!) har jag på snurrbara smyckesställ. De två vänstra har jag köpt på TGR och det högra har jag beställt från ebay.
 
En del av mina halsband hänger på två ställningar som jag köpt för en tia styck på loppis.
 
Ovanför min säng har jag två hyllor som rymmer mina hattar och mina övriga smycken. I askarna och "burkarna" till höger har jag alla mina ringar, askarna är beställda från ebay.
 
Mina älskade hattar! :)
 
Den här klädställningen köpte jag på en loppis för 20 kr, där hänger mina handväskor.
 
Den högra ställningen är köpt på loppis, armbandställningarna kommer från ebay och den vänstra ställningen har jag köpt på TGR.
 
I mina garderober har jag (såklart) alla mina kläder och skor.
 
Jag har tur som har en hel garderobsvägg i mitt sovrum!
 
På min dörr hänger ett skoställ som jag köpt på Lidl tror jag, där förvarar jag dock mina solglasögon, vantar och de skärp jag oftast använder.
 
Ikväll blir det film och glass för min del, ha en fin lördagkväll!



Kommentarer

Men alltså, gud va snyggt!
Så avundsjuk på dina skor!

Svar: Haha tack så mycket! :D
Jennilie

Jösses! :D <3 Så fint!

Svar: Haha tack! :D
Jennilie


Kom ihåg






Trackback