Looks like I'm going back

Hej! Idag åkte jag till Grannäs för att spendera lite tid med min farmor och farfar så här stannar jag tills på torsdag, då åker jag hem till pappa igen. Jag bloggar från mobilen nu så jag hoppas det här publiceras som det ska. Idag på eftermiddagen tog jag en promenad med kameran så när jag kommer hem till pappa igen ska jag lägga över bilderna på datorn så ni får se några av dem, det är så vackert ute i naturen nu med alla höstfärger! Hittade även en del blåbär och svamp som jag var tvungen att plocka, det är ju så gott! :) Följ mig på instagram @dayswithjen om ni vill se lite vardagsbilder härifrån.
 
Och hörrni, det ser ut som att jag åker tillbaka till Nederländerna och Amsterdam! :D Det blir nog i mitten av oktober, vi (jag och mamma) ska bara hitta bra flygbiljetter först och se vilka datum som passar! Det känns så himla kul för Amsterdam är verkligen en favorit stad! Jag har ju varit där några gånger tidigare men senast var i slutet av april/början på maj så jag tänkte dela med mig av några bilder från den resan;
 
 
Vi var där under King's day så staden var smockfull med människor och alla bar något i färgen orange!
 
Vi besökte Keukenhof - The Tulips Garden och det var så vackert att man nästan svimmade!
 
Nu har jag precis gått och lagt mig så jag ska väl snart försöka sova. Jag hoppas att det blir uppehåll imorgon (det ser dock ut att bli regn) för då ska jag och farmor ut och leta mer svamp! Jag håller tummarna!
God natt.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback