Höst i Sorsele

Hejsan! Jag har precis kommit in efter att ha varit ute på gården med en av pappas katter Zimba, han är så jädrans stor och stilig, spana in min instagram (@dayswithjen) för att se honom. Det är super vackert höstväder här idag och solen värmer ovanligt mycket så jag bestämde mig för att ta en promenad och kameran fick hänga med mig ut! Det är sån stor skillnad motför hur det ser ut hemma på Österlen, här skiftar alla träd i gula, orangea och röda toner medans träden hemma fortfarande är klargröna. Men det är otroligt vackert när löven skiftar färg så här, speciellt när solen skiner på dem. Jag tänkte att det kunde vara kul för er att se hur det ser ut här i Sorsele där jag är just nu.
 
 
Nu ska jag kolla till missarna, sen är det dags för mig att börja med middagen.
Ha en fortsatt trevlig tisdag!



Kommentarer

Så vackert! ^^

Svar: Det tycker jag med :)
Jennilie


Kom ihåg






Trackback