Umeå

Hejsan! Jag har precis landat nere i Malmö efter att ha haft 16 väldigt bra dagar uppe i norrland hos min pappa och hans katter, släkt och vänner! I lördags åkte jag från Sorsele för att spendera resterande dagar i Umeå, jag har sovit två nätter hos min vän Hanna och två nätter hos Sara, och så har jag hunnit med att träffa två nära vänner till familjen! Det har som vanligt varit otroligt kul att träffa några av mina vänner, avståndet gör ju att vi ses alldeles för sällan! Vi har bl.a varit ute i skogen och plockat blåbär, haft picknick i en park, lagat och ätit god mat, strosat i butiker, sett filmer och bara umgåtts! ♡
 
Jag har gjort ett litet kollage med bilder som jag tagit med mobilen;
 
Nu ligger jag i bilen på väg hem till Simrishamn så snart ska jag äntligen få krama om mina tre lurviga gossar (och familjen förstås), har ju längtat efter dem! ♡



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback