Sweden - Denmark - Netherlands

Hej! Äntligen har jag lite tid över för att blogga! Sedan vi kom fram till Nederländerna i torsdags så har det varit full fart, tidiga mornar och sena kvällar så jag har verkligen inte haft tid över till att sitta vid datorn. Jag har en hel del bilder att visa er men jag har insett att jag nog får visa det mesta om några dagar när vi är hemma i Sverige igen. Nu ikväll kom vi i alla fall till Amsterdam och här ska vi vara tills på tisdag då det är dags att flyga hem igen.
 
Här är några bilder som jag tog under resan i torsdags.
Öresundsbron.
 
På Kastrup i Köpenhamn i väntan på att få boarda planet.
 
Så läckert med alla moln!
 
Nu är det dags för mig och mamma att sova för i morgon ska hon fotografera ytterligare ett hem så vi måste kliva upp ganska tidigt på morgonen. Hoppas ni får en fortsatt trevlig helg! :)



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback