Sneak peek

 
 God morgon! Så gårdagens försök att försöka få in min katt Vilde i transportburen för att åka till veterinären misslyckades totalt! Han blir såå misstänksam när buren åker fram så han håller sig helt enkelt borta från den, och eftersom han har varit vildkatt (innan vi räddade honom för ett år sedan) så är det omöjligt att lyfta in honom såvida vi inte vill få ögonen utklösta. Haha ja jag är så seriös jag kan bli. Så idag provar vi igen. Jag vill verkligen att veterinären ska ta en titt i hans öron så han inte får permanenta skador så som hörselnedsättning, det vore så otroligt onödigt! Och nästa torsdag åker jag och mamma till Palma och blir där i tre veckor (wiiiiiiieee!!) så jag vill ha det gjort innan dess. Så önska oss lycka till igen! :)
 
Förresten, bilden ovan är en liten tjuvtitt på gårdagens look, resten av bilderna dyker upp senare idag.
Byebye.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback