Pizza picknick

Hej! Vad skönt det känns att vara hemma igen! Det var superkul att vara upe i norrland och träffa familj, släkt och vänner, men ni vet ju hur det är, att komma hem till sin egen säng är rätt skönt det med! :) Och så har jag ju saknat mina tre lurviga små monster här hemma, vi har gosat massor sedan jag kom hem. Vi har dock världens tråkigaste väder här i Simrishamn, det blåser som attan och så kommer det lite regnskurar till och från, när jag åkte härifrån den 19 september så var det ju fortfarande sommarväder här nere.
 
Hur som helst, jag tänkte visa några bilder som jag tog i söndags i Umeå när jag och min vän Sara köpte med oss pizza och hade picknick i en park i stan. Det var så himla härligt höstväder så vi ville passa på att vara ute och njuta av det!
 
Pizzorna var super goda! På min var det getost, röd- och gulbetor, jordgubbar och valnötter.
 
Jag är så glad över att ha en vän som Sara! Vi lärde känna varandra när vi började i samma klass i sjuan och sedan dess har vi hängt ihop!
 
Vackra höstträd!



Kommentarer

Hösten är
Verkligen en underbar årstid. Du har verkligen fångat alla färgerna på bild. Fabulöst..

Svar: Hej och förlåt för mitt sena svar. Tack för dina fina ord! Och jag håller med, höstens färger är otroligt vackra! :)
Jennilie


Kom ihåg






Trackback